Tuesday, October 14, 2008

istiyorum, istiyorum


1-işten çıkıp kitap okumak istiyorum, tam da merak ettiğim bi yerde kaldım sabah

2-beynimin bi kısmını aldırmak istiyorum

2.1 çok düşünmemek için neresi gerekiyorsa

2.2 ağrı yapan bölgeyi

3-ellerim üşümesin istiyorum

4-çok kitap istiyorum

5-çok kitap okuyacak zaman istiyorum

6-o makineyi almak istiyorum


7. eve gidince çalışmam lazım, akşam kafamın hala çalışır durumda olmasını istiyorum


8-çok çay , çok ferrero rocher istiyorum(merci den bıktım bu ara)


1 comment:

Anonymous said...

ps'leri boşlamışım.Görevimi yerini getiriyim dedim.
Bak biraz bekleyince istekler yavaş yavaş yerine geliyormuş.(bknz. makine)

ps: bu yazı minikimin işteki isyanı sonucu istek listesidir,bu kadarı da bu ps'e yeter.Makine de istediği nokia d60 foto makinasıdır.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails