Thursday, October 16, 2008

hesapladım 11 gün sonra makineme kavuşmaya karar verdim.
evde linus gibi dolanıyorum yine bu akşam, bir elimde yeşil polar battaniye diğerinde çay..
stereophonics çalıyor, neden gitmedim ama acaba konsere, sırf abiyi görmek için bile gidilirdi aslında. saçmalık . elimde bi tercüme var, elektrik süpürgesiyle ilgili, ha ingilizce ha arapça diyorum bunun için, aynı şey. bi de yerler için elektrik süpürgesi diyor adamlar, başka nereyi süpürüyoruz acaba biz??
evde kendi kendime konuşmak yerine, kendi kendime yazmaya başladım sanırım. beautiful ..

so maybe tomorrow I'll find my way...

en yakın arkadaşım geziye gitmeli bu arada..
(bi de ben gidebilsem)

1 comment:

Anonymous said...

Yorumları geç yazmanın avantajları da oluyormuş.11 gün derken 3 günde elinde oldu makina,haha sabırsız:p
En yakın arkadaşın da hala geziye gitmedi sanırım.Ya da ekimin bitmesini bekleyip konusu "bu ay kim seyahate çıktı" olan bir anket yapalım,en yakın arkadaşını bulmak için.

ps: en yakın arkadaşın geziye gitmesi,cihan adlı falcının baktığı falda çıkan veri gereğidir.Dİğer söylediklerini hafiften tutturmuş olduğu için,merakla beklenmektedir.Elektrik süpürgesi tercümesi,tercüme edilecek olan elektrik süpürgesi ile ilgilidir.Stereophonics minikimin sevdiği ve konserine gitmediği bir gruptur.Linus,peanuts adlı çizgi roman-çizgi dizi'de elinde battaniye ile dolaşan bir karakterdir.
(dünyanın ene gereksiz ps'i olmaya 2. aday ps oldu bu)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails