Saturday, October 18, 2008

Dermatologists apply lotion for a living
hakkaten de böyle they apply only lotion.. bütün hayatını bir sürü dermatolojist tanıyarak geçirmiş biri olarak, greysdeki derm olayına çok güldüm, harikaydı.
greys anatomy tag radyoyu keşfettim bugün, neden önceden düşünemedim bilmiyorum. yaşamak için müzik gerek.

alkol bazılarına bilgelik kazandırıyor sanki..dün gece kafası iyi olan haliyle beni çok düşündüren birşey söyleyen arkadaşıma göre hayatta tek sorunum var, onu halledebilsem mutlu bi insan olucam.. acaba hakkaten öyle mi? geceden beri kırmızı şarap kafamla düşünüyorum(evet şaraba dönüş var bu ara)..
bugün kendimi mutsuz hissediyorum, bi de üşüyorum.

2 comments:

Anonymous said...

ps: bilgelik kazana arkadaş,dans etmeyi çok seven çocuk kemerlerini seven,olmadı motorcu kemerlerini seven,o da olmadı pembe tokalar takan mimar bir dansçı arkadaştır.Peki nedir bilgeliği dersek...minikin listeyi sabitlemesi gerekmektedir diyelim.Artık bundan daha kapalı yazamıcam.Umarım seneler sonrası bunu anlayabiliriz.Pööf!
(en zor ps de bu olabilir)

mikishep said...

daha zor psler de olabilir .
biraz geriye dönüp blog entrylerine dönersek, onları pslendirmek zor hakkaten .. ama keşke birileri dillendirse diyorum bazen..

bu arada yapılan tanımlama üzerine bilgelik çok yalan olmuş tabi
dans eden pembe adam der ki:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails