Thursday, October 16, 2008

film


Dün film ekiminden bi filme gittik(evet nadiren ben de sinemaya gidiyorum, napayım ben ev konforunda filmi ayrı seviyorum) HAPPY-GO-LUCKY.

Acayip şeker bi filmdi. aslında üstüne yazılcak çok bir şey yok, şu şöleydi böleydi, sonu inanılmazdı filan durumu da yok ama çok şekerdi. çıkarken herkesin yüzüne birer gülümseme bıraktı kısaca. ki gözlerim müthiş bozuk olduğu için, festival mantığında da altyazılar daha aşağıda ve küçük olduğu için(ki bu haksızlık) kesinlikle altyazı okuyamadım. british english izledim filmi, ona rağmen çok şekerdi

:)
bi de ben de öle zıplamak istiyorum!
bi de bi de göl süperdi


1 comment:

Anonymous said...

dünyanın en gereksiz ps'i: Filmekimi 2008 kapsamında gidilen Happy Go Lucky filmi beğenilmiştir,izleyen minikimi mutlu etmiştir.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails