Wednesday, May 14, 2008

carmensita la la la

beni böyle la la la diyedolaşırken görmek -özellikle son zamanlarda- çok olası değildi.
ama bu hafta şarkım direk carmensita!
la la la

tabiki kendi içimde sebeplerim var
herşey için
mutlu hissediyorum bugün -bazı münasebetsiz insanlara rağmen hem de!-
mutlu hissediyorum kendimi bu hafta.
ayak kırılmasından beri ilk defa zıplıyorum- fiziksel olarak-.
la la la. ispanyolcayı da söker miyim bu sayede acaba

bundan sonra 35 de şanslı rakamlardan olsun. bu kadar gülümseten rakam azdır ..

saçlarımla da oynadım, (depresyonda dilim hayır)..
iyiyim işte

ileşiyorum
hissediyorum
ve içimde güzel bi his var
daha ne di mi

la la la la la la


ben yine ipodumu hoparlörüne takıyorum vee......

Blogged with the Flock Browser

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails