Monday, July 19, 2010

kitap


gümüşsuyuna taşınmamla beraber ve tabi kışın çokça dizilere kaptırdığım için kendimi kitap okumaya ayırdığım zaman epeyce düştü. bir iki deneme yapıp hep yarıda bıraktım. gelen hornby atakları sonucu merak duygum uyandı ve tatil öncesi d r da bulabildiğim tek hornby kitabı "a long way down" ı aldım. lilada kendimi şezlonglarda bırakabildiğim zamanlarda hafif gülümsemeler ile başladım okumaya. ilk hornby için yanlış bir seçimmiş, öyle diyor ekşi , fakat bir seçim değil elimizdekileri değerlendirmeydi benimki. henüz 77. sayfasında olduğum için fazla yorum yok. öğrendiğime göre johnny deep de film haklarını almış kitabın, heralde kendisine de jj rolünü biçmiştir diye tahmin ediyorum(an American with a leather jacket and a Rod Stewart haircut)
müzikle kitabın birleşkesi 31 songsu merak ediyorum hala.

şuan esen bir balkonda çayımla kitap okumanın hayalini kuruyorum. balkondan başka apartmanlar değil tercihen bir park, daha tercihen bir deniz görünse ..

baş ağrısı-uykusuzluk-iş yapmama isteği- sıkıntı ışığında, türk kahvesi eşliğinde, müziksiz, ve iş yerinde yazılmış bir yazıdır.

1 comment:

korkieng said...

bitirince yorum alalim.
long way down baslangic icin zararsiz bir secim bence. slam veya how to be good kotu secimdir, onlari okusaydim gerisi gelmezdi bence :)

kulliyat elimde, bulamadiklarini bulabilirsin.

ps: bendeki de ayni kapak dizayni.

bir diger hornby ataginin daha sonuna geldik.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails