Tuesday, February 03, 2009

öğrenelim

epo'nun official journal'ını okurken (evet artık öyle şeyler okuyorum maalesef, iş yapmadığım zamanlarda) öğrendim ki noelin ertesi gününe boxing day deniyormuş, hediye paketi açıyorlar ya ondan diye bi akıl yürüttüm kendi çapımda, bilmem doğru mudur.

bi de bazı fransızlar e-mail e "un mel" diyorlar, doğrudan okunduğu gibi yani. koca dünya e-mail kullanırken onlar neden mel diyorlar diye sorarsanız da cevap çok basit: çünkü onlar fransız, doğalarında var

2 comments:

Çetin Cem said...

bikaç yıl önce bi ingiliz arkadaşımdan öğrendiğimle artistlik yapiym :)

şimdi noel'de yemekler yeniyor bol bol.. ertesi gün artan yemekleri kutuluyorlar ve ihtiyacı olanlara veriyorlar. "boxing day" ordan geliyor.

mikishep said...

benimki de çok kötü bi seçenek dildi ama öğrenmiş oldum doğrusunu, thanx:)

ayrıca benim ingiliz arkadaşım yoksa benim suçum mu bu:p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails