Monday, February 23, 2009

and oscar fashion

dün gece uyumayı tercih ettim, oscarları izlemedim ama genel tahminlere göre uygun gitmiş ödüller benim yorum yapıcak halim yok bunun üstüne. bir tek keşke yönetmenliği david fincher alsaymış...
bugün sabah, ne giymişler kısmını merak ederek kırmızı halı fotolarına bakıyordum ki yorum yapmadan geçmek istemedim: penelope kızımız oscarı da alıyorum, zenginim başarılıyım benimle evlenin mesajlı olarak bildiğin gelinlik giymiş de gelmiş (güzelmiş ama gelinliği); natalie portman tam şeker kız candy olmuş pembe elbisesiyle, kate winslett abla da çok sempatik bi kişilik ama saçları çok çirkin olmuş. erkek kısmı çok sönük geçmiş bu sene, daha çok yaşlı kurtların resimlerini gördüm, brad pitt desen o da filmdeki kadar çarpıcı değildi(belki yanındaki hatun kişi söndürmüştür havasını).
kısaca yakışıklı erkek az, çarpıcı kıyafet az olmuş bu sene..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails