Sunday, April 27, 2008

Untitled

grev sonrası dizilerim tekrar başladı.tabi greys 3 ay ara verince ben boş durmadım .genel olarak son 2 senede ingilizcemi geliştirmek için gittiğim "home take course"ları bi düşündüm de, gelecekte de ibret olsun bana diye buraya da saymaya karar verdim isimlerini. sırasız -aklıma gelen sırasıyla-:
greys anatomy
sex and the city
how I met your mother
heroes
prison break
lost
private practice
october road
day break
journey man
er
csi
dexter
pushing daisies
lipstick jungle
cashmere mafia
gilmore girls
dawsons creek

ve daha aklıma gelmediğine inandığım bikaç kurs daha olmalı

greys imi çok özlemişim cuma koşaraktan eve gelip onu izledim
ağlatmadı(mazoşizmin dorukları) amaözlem giderdi. daha yeni ısınıyoruz..


Blogged with the Flock Browser

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails