Tuesday, April 29, 2008

iki gram güneş çıkınca..









kent albüm çıkarmış, ben kişisinin haberi bile olmamış. bi sene olmuş nerdeyse. ki ben kenti böyle bi içimden severim, hani görsem kucaklıcam adamları o kadar. hüzün mü istiyosun al dinle, yok böyle yolculuk havası essin etrafında başka yerlere gidiyormuş hissi edin mi istiyorsun al dinle- ki şuan dinlediğim şarkı aynen bu hissi verdi bana : sömnen.- kimbilir ne diyorlar aslında.
çok da ilgilenmiyorum, vokal abinin sesi ve müzik bana birçok şey söylüyor zaten içimden. bu albümde biras daha elektronik kullanmışlar ama rahatsız etmedi pek. belki bugün keyfim çok yerli yerinde, benimle beraber olduğu için olabilir.
bisiklet bakmaya karar verdik hem bugün. bisiklete binmek istiyorum ben. çok istiyorum. bakalım







Blogged with the Flock Browser

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails