Tuesday, April 15, 2008

bozulmuş niyet canavarı

niyet ettim diyetimi bozmaya

evet aynen oehhhhhhh kardeşim yetti dedim
veremiyorum daha fazla kilo filan dedim

sonra patron da taaa meksikalardan çikolata getirince
işte bozuk niyetlinin ilacı geldi dedim
daha içimde odamda bitirlmiş koklamadığım bir kutu merci çikolatasının acısını yaşarken
ve sonrasında yurtdışı  dönüşlerinde gelen giden çikolatalara melum melum baktığım irade "topu" dakikalarını yaşarken evet bozuyorum dedim
elimi attım aldım bir parça
böle güzel bi dış görünüşü var
maşallah
gel bakalım sen bana diyerek konuşmaya başladım kendisiyle (tas tamam çikolatanın kendisiyle)
böle toz şekerimsi bişi geldi önce , değişik hımm dedim
sona ucundan tadim dedim
biberli filan bişi çıktı
aman tanrıııımmm
çikolatadan soğutmak için bana komplo kurulmuş diyet cadısı tarafındann

ama hayır
niyet ettim diyetimi bozmaya

ve bu biberli toz şekerlinin tabağının altnda uzuun bi kutu merci duruodu.

kutuyla ellerim buluştu
ve bir parmak yeşil kafalıdan kaptım
2sn sürdü tükenmesi

ohhh
çok "merci":)


Blogged with the Flock Browser

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails