Friday, December 22, 2006

çizikler

demin bi arkadaşımla konuşuyordum , o sırada da çizittirmeye başladım her zmnki gibi anlamsız küpler yaptım ,sonra başka bişi çizdim(yrn buraya scanlerim),yetenek düşmanı bi insan olarak baktım ne çizmişim die önce popoya benzettim sona 3 boyutlu kalbe.sonuç olarak şuna vardım aşk 3 boyutluolunca popoya benziyebiliyor.aslında buraya popo ve aşk edebiyatına gircektim ama neyse vazgeçtim şimdi.daha kısaca belki..
aşk somutken nasıl da pır pır ettirici bişey ,nasıl da uzak ve güzel
peki soyut olduğunda ? her aşk mı soyutlaşıyor? kirli ellerimizi temiz beze siler gibi biz mi bozuyoruz acaba? yoksa bazı aşklar hala soyutken somut kalabiliyor mu?
yoksa zaten aşk denen şey hiçbir zaman soyut olamıyacak bişi mi? belki de yoktur bile?

sevgi..sevgi daha huzurlu ..
peki neden biz de aşk var sevgi var kelime olarak da ingilizce de sadece love var?(belki de bnm bilmediiğim bi kelime vardır bunun için) yoksa onlar bilmiyorlar mı bunları ayırmayı?ya da biz mi uydurduk?

gece gece niye saçmaladım ki ben buraya
tez sıkıntısıdır
geçer geçer ...işte ben bişiler çizmeye çalışınca böyle oluyor..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails