Saturday, December 16, 2006

dreams

arada bi buraya rüyalarımı yazmaya karar verdm
her gece rüya gören biri olarak buraya yazıcak çok şey olcak heralde

dün gecekiyle başlıyım...
iki bölümlük bi rüya gördüm
ilk bölümde ..
how ı met your mother dizisindeki tedmosby ile başka tanımadığım bi kız böyle yangın mı olmuş yoksa savaş mı var öyle bi halde koşuşuturup kaçmaya çalışıyorlardı ,biz de yani bayaa kalabalık bi grupla kocaman bi odadayız bembeyaz duvarlar kocaman bi plazma ekran kurulmuş canlı olarak bunları izliyoruz ,ingilizce konuşuyorlardı hatta.
sonra
ikinci bölümde
evdeydim kapı çalınıyor ve bi fransız ressam kadın içeri giriyor(ölmüş olduğunu biliyoruz ama hiç garipsemiyoruz),dijital 12 görüntü açılıyor nereye gitmek istersin diyor ve beni pat diye orda vinette adında ispanya'da bir üzüm bağına geçmişe yolluyor.kendimi orda bulduğum ilk an çığlık atıyorum(çığlık tablosundaki gibi) sona gözlerimiaçıp baktığımda yemyeşil ve çok büyük bi arazi görüyorum bi de bi sarı bina vardı.
sonra uyandım

yapılacak ilk yorumlardan birine hemen cevap verim:hayır yorganım üstümdeydi:)
ve evet how ı met your mother ı çok seyrediyorum ama gerisini bilmiyorm bilinçaltım benden ayrı hareket ediyor:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails