Thursday, September 15, 2011

sevgili bilinçaltım,
senle güzel günlerimiz oldu. bana ne aşklar yaşattın, ne mutlu uykular verdin. ama kuzum nedir bu iki gündür halin?
önceki gece iç savaş çıkartıp beni tankta ateş ederken tutmalar, iç savaşta sınav için kitap aratmalar..
dün gece evin önünde düşen deniz kuvvetleri uçağı , babamın balkondan tırmanarak aşağı inip uçağa gitmesi,
ambulansın telefonunu bulmak için harcadığım enerji ve sonunda uçağın pilotsuz uçak çıkması..
söyle bana sevgili bilinçaltım, ne oldu sana?

xoxo



2 comments:

Bodrum Bakery said...

ben de bu aralar sapık gibi rüya görüyorum ya.. geçen gün kırmızı bir tekir kedim vardı. ip cambazıymış aslında, türkçe de konuşabiliyordu. ama o kadar meşhurmuş ki bu kedi, sokağa bırakırsam ve insanlar görürlerse saldırıyorlarmış. gizlenmesi gerekiyordu. peah! bir de yaratıcı olmadığımı iddaediorum.

mikishep said...

bi de rüya tabiri yapan biri olsa.
aşktaki adam (daha yeni başladım)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails