Thursday, August 06, 2009

Çok erkenden başladı bugün. sabah 6 sularında uyanıyorum iki perşembedir, şikayetim var diyemem. güne erken başlamak çok güzel oluyor aslında, sonrasında iş saatleri çok uzun gelse de.
sabah ilk vapura binme deneyimini yaşadım hatta bu sabah, kimsecikler olmuyormuş sabahın 6:45inde..keşke makinem yanımda olsaydı dedim. bir dahaki sefere artık

hiç sevmem dediğim björk e takıldım dünden beri iki şarkı arasında dönüp dönüp duruyorum. cumartesi günü şaraplarımızı içerken dj imizden gelen jóga ile hatırladım, sonra da tesadüfen antony and the johnsons'ın antony si ile düeti full flame of desire 'ı dinledim. ikisi arasında dönüyor playlist sürekli. bir de bir fotoğraf var tatlı amca ve kaplumbağa yeğeni..
11:11..

herkes sürekli tatile çıkıyor. bayrama daha çok var ve ben çok yoruldum, canım hiç ama hiç iş yapmak istemiyor, hele de bugün.

1 comment:

korkieng said...

bana gelmez ama sana belki ugrar entini:

http://hypem.com/track/325550/Antony+&+The+Johnsons-Crazy+In+Love+%5BBeyonce%5D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails