Wednesday, August 26, 2009

Altınoluk'ta uyuyarak geçirilmiş 3 gün
peb'in yazlığında -kısa ama iyi gelen- 1,5 gün
bütün yazın tatil toplamı budur hala. bayramı bekliyorum deli gibi 24 gün kaldı, sonra 9 gün boyunca hiçbir şey düşünmeden yatacağım, gezeceğim, kitap-deniz-muhabbet üçlüsünde kafamı dinlendireceğim. o kadar ihtiyacım var ki buna. yoksa seyreyleyin kışın buraların gümbürtüsünü..

dizilerimi özledim bi de, artık Eylül gelse de başlasalar, kafamı boşaltsam izlerken.

zaten en çok Eylül severim ben. ne de olsa Eylül çocuğuyum
hem hava ılınır, nefes almaya başlarsın, hem yağmur yağar -ama en güzel yağmur- , keyiflidir işte. inanıyorum bu Eylül hepsinden güzel olacak. içinde hem tatil, hem sevdicek, hem de diziler var.
bu arada yalnız yaşamanın 1.yılını da dolduruyor olucam 11 Eylül'de.

hadi gelsin artık, bekliyorum sabırsızca

ps: puzzle bitti, bi de yapıştırıp çerçevelemeyi başarsam bi kez..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails