Sunday, August 07, 2011

greys müzikleri dinleyerek kitap yazılabilir mi acaba?
blog yazma isteği getiriyorlarsa bir gün başka şeylere de bahane olurlar mı?

kararsızlıklar bulutu içindeyim
bir bakıyorum güneş vurmuş yüzüme, bir bakıyorum kararmış grilere bürünmüş.
geleceği görmek istiyorum bi yandan da dinlediklerimden korkuyorum delicesine
değişmemesinden değil değişmesinden korkuyorum aslında ben
elimdekini seviyorum, dahasını istiyorum tabiki herkes gibi, ama elimdeki benim...
bazı günlerde nefes almak zorlaşıyor, yoruluyorum üzülüyorum, ağır geliyor bazı cümleler ya da cümlesiz bakışlar
1,2,3...10 derin nefes..
hop
sonrası yine sevgi
sonrası yine varlığının verdiği iyi his

saatleri günleri unutmak gerekiyor bu zihnin iyiliği için
sonrası yumuşak

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails