Wednesday, December 02, 2009

yarın işe gitmek istemiyorum
bu gece boyunca aynen bu şekilde(kaloriferle bütünleşmiş halde, battaniyem ve ikea saolsun kucağımda laptopımla) ve kulağımda kulaklığımla müzik dinlemek istiyorum.
çalışmanın en sıkıcı tarafı, hep meli malılarla gezmek. her hsonunu planlamak zorunda kalmak, çünkü hsonları öyle değerli ki.
eskiden, özellikle de yazları evde tek başıma kaldığımda gece uyumaya korkar olduğum zamanlarda sabaha kadar oturup bunu yapardım, kaloriferle bütünleşme kısmı hariç tabii ki.
belki de bu bloga bu yazıyı onuncu kez yazıyorumdur bilmiyorum, ama yapcak bir şey yok, mi bu.

2 comments:

various artists said...

buna nacizane bir çözümüm vardı benim. küçükken evcilik oynardık, nurası benim evimmiş meğersem derdik ya, aynısını ofisten için de söyleyebilmek istiyorum. minderlerimi, yatağımı, tablomu ofise taşımak, patiklerimle iş yapmak istiyorum. misafirliğe gelir gibi gelsin millet ofise, onlara kahve ikram ediyim, sohbet edelim. işimi yine yapıyım evet ama kimse çaktırmasın iş yaptığımı bana. vıdı vıdı sonrası. iş yerinde, masamda yazıyorum bunu da. ne kadar gerçekçi dimi ? :)

mikishep said...

bu yüzden home office çalışanlara özeniyorum bazen:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails