Tuesday, September 08, 2009

kız işidir herhalde -ki hiç ama hiç umrumda değil- ama bazı filmler on kez de izleseniz yine aynı tatlı duyguyu yaratır içinizde. bu gece de tnt de you've got mail vardı. basit bir konu, basit diyaloglar ama tatlı işte yine de. müzikleriyle görüntüleriyle belki de. Seviyorum bu filmi

Çok yağmur var dışarıda saatlerdir. Keşke yarın yorganın altından hiç çıkmasam, kitap okusam sadece. İş yapasım yok hiç.
Tatile az kaldı, acaba hava nasıl olacak ??? güzel olursa deniz güneş keyfi olur, yağmur olursa film, yürüyüş. hiç farketmez aslında yeter ki biraz uzaklaşalım buralardan ve işten.

3 comments:

Bodrum Bakery said...

haha kız işidir demişsin :)
bu filmler he's not that into you, you've got mail, yok ne biliym serendipity ise kız işidir.
ha gora, star wars ise erkek işidir.

yersen.
yiyoruz tabi :)

Bodrum Bakery said...

dedim de canım çekti..
canım hangisini çekti diye düşündüm karar veremedim. E şıkkı, HEPSİ.

mikishep said...

ama ben star wars da severim haksızlık.
benim bugün sliding doors çekti, bi de onu izledim.
bi de yüzbininci kez when harry met sally çekiyor:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails