Friday, December 12, 2008

to do past


geçenlerde konuşuyorduk, peb elvis konserine gitmek istiyordu, bir şöyle diğer tarafa gidip gelelim konser izler döneriz oldum. ben de sinatra istiyorum, o muhteşem sesiyle söylesin, insanı yumuşatan gülümsemesiyle baksın, -hani madem hayal kuruyorum- genç hali karşılasın ve dans edelim. bayılıyorum bu sese..

bari hiç olmadı eski filmleri veren bi kanal olsun (ki eskiden vardı, hbb mi ne öyle bi kanal vardı, çokca verirdi) ve ben sabahtan akşama gene kelly, sinatra, hepburn, fred astaire, dean martin, rock hudson(gay olmak için fazla güzel ama bu adam), grace kelly filmleri filan izliyim. love in the afternoondan başlayım, pillow talkla devam ediyim, sonra denizci kelly sinatra filmlerini izliyim, onlar dans etsin(tap dance genelde) şarkı söylesin, ben hayran hayran bakayım..

1 comment:

Bodrum Bakery said...

toprakları bol olsun. ben de sabahtan akşama kadar eski filmler izleme aktivitesine katılmak isterim. did it my way.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails