Tuesday, January 01, 2008

Untitled

Tuesday, January 01, 2008

time after time..

bazen zaman geçer
içinizde duymamak için ittiğiniz sesler vardır..
bazen zaman geçer
o sesleri duyar olursunuz..
bazen zaman geçer
sesleri duymak güzeldir..
bazen zaman geçer
sesleri anlatmak istersiniz..
bazen zaman geçer
sesleri anlatmak mutluluk verir..
bazen zaman geçer
seslerin sahibi de sesleri duyuyor mu diye merak edersiniz..
bazen zaman geçer
sesleri duysun diye dua edersiniz..
sesleri ona da ulaşsın istersiniz..
o zaman
itmeniz için var olan herşey çoktan yok olup gitmiştir
gittikçe uzaklaşırlar..
sadece onu duyar olursunuz..

sonra bir film..
ne kadar anlamsızca dimi, bir senaryo
onu ne kadar çok duyduğunuzu hissettirir size
her sahnenin her saniyesinde
gülümserken
ağlarken
eliniz onun elindeymişcesine o vardır yanınızda
aklınızda değil yanınızda
çünkü o kadar derindir o anki his
belki sonradan böyle olmıyacaktır
çünkü bazen zaman geçer..
ama belki de geçen zaman güzel geçer..
who knows...

what dreams may come true??......


Blogged with Flock

Monday, December 17, 2007

Untitled

was nice to know you...

Blogged with Flock

tuhaf


internette sosyalleşiyoruz paylaşıyoruz derken acaba kendimize zarar mı veriyoruz bi yandan?
eskisi gibi insanları hayatımızdan uzaklaştırmak imkanı kalmıyor mu yoksa bu yüzden?

tuhaf hisler beliriyor hep bu sosyalleşme davaları yüzünden. bi gün açıp bi sitede yaşadığınız bi güne ait resimlerden temizlenmiş buluyorsunuz kendinizi, bi gün bir zamanlar sevilenin başka sevdiğini görüp, acaba ona da bana yaşattığı eksiklikleri mi yaşatıyor diye düşünürken, başka bir resmin altında "sevgi" yazıyor, tuhaf bi his tüm içinizi kaplıyor: ne dışardaki sesleri duyuyorsunuz ne düşünebiliyorsunuz..sadece tuhaf o hisle eskiyi hatırlıyorsunuz..

buz gibi bi gün..

oysa dün gece daha sustukların büyür içinde diyip bambaşka bir rüyanın peşinde uykulardaydım...


Blogged with Flock

plus loin que nuit et le jour

uzun zamandır hiç bu kadar okullu olmayı özlememiştim. neden mi? ne okulu özledim ne başka şey, ben sadece sabah okula gitmicem diyip yatağımdan çıkmamayı özledim. vücudumun 4 bir yandan iflasını ilan ettiği şu gün de işe:"gelmicem beenn uyucaamm" dememek için kendimi zor tuttum, valla zor tuttum.

şimdi de geldim çalışıyor muyum sanki, yoo bak blog yazıyorum işte, müzik filan dinliyorum. bi de ne hikmetse sabah sabah "voyage voyage" dinliyesim geldi, onu aranıyorum

(ve youtubede buldum:) )
neden insanın sabah sabah teee 80 lerden kalma voyage voyage dinliyesi gelir ki..bayram tatili öncesi bayramı evde geçircek olmanın verdiği iç rahatsızlığının dışavurumu heralde. ah ah barça..
ne güzel olcaktı barselonaya gitmek, ama bir sürü aması oldu. bahara kaldı.

"jamais ne reviens"..
ben de öyle yapmak istiyorum, şöle güney italyaya doğru uzanıp...

pazartesi hava soğuk, ofis daha ısınmadı, vücut iflas, kırık ayak davul görevi görüyor ..tek tesellim şarkı:)

Blogged with Flock

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails