Thursday, September 20, 2007

lovelight

sonbaharın en güzel yanı çok klasik de olsa yağmurlu havaları ve o havalarda evde pencere önü keyfidir, belki bir çay belki bi fincan neskafeyle birleştirilir bu keyif, bazen de müzik; hatta belki de önce sevdiğiniz bir dizinin son bölümü ve sonrasında içinizin burkulmasına destek sözsüz müzikler...
yani benim yaptığım gibi önce gilmore girls ün son son en son bölümünü izlemek, bitti diye üzülmek.. dahası biterken aklınıza bu diziyle ilgili kendi hayatnızda yaşadığınız çok şeyin olduğu gelmesi.. gece 2 lere kadar oturup dizinin tekrarını beklemek, o sırada sizin kadar deli başka biriyle bekleyip dizi kritiği yapmak sırasında, luke luke diye bi sürü mesaj atmak.. nedense bu dizinin bitmesi bana üniversitenin bitmesi hissini verdi yeniden..
sonra evpatoria report un similar artistlerini açmak, üşümek.. yorgan altına girip laptop u kucağa alıp blog yazmaya karar vermek..

bir sürü garip his sonbaharın getirdiği..bu hisleri seviyorum ama, dramqueenlikten çok böyle zamanlarda içimden geçen herşey bir şekilde harfe dönüştüğü için seviyorum sanki. elimdeki keşkeleri bir şekilde azaltıyor sanki böyle zamanlar, oysa elimde ne kadar çok keşke var..
25 yaş.. daha 9 gün oldu aslında 25 diyeli.
elimde ne kadar çok yaşanmışlık var, ve daha ne kadar çok yaşanmışlık olsun istiyorum.. ama hala dilek tutarken - ki her üflediğim pasta kek vs'de yenilendi bu sene de- aynı dileği geçiriyorum..

bu yazı bitmez aslında, böyle saatlerce iç yazışmaları şeklinde sürer gider..
iki noktalar hiç bitmez ki

başlığımı da şuan dinlediğim şarkıdan alarak veriyorum..

2 comments:

enigma said...

merhabalar!
Bayagi oldu sitene ugrayali, birden aklima geldin, bi bakayim dedim..öncelikle yeni (belki de o kadar yeni degildir) dizayn hos... ve bu yazi...birazcik kendimi buldum burada, ve de cevremde maalesef bir türlü bulamadigim bir "gilmore Girls" takipcisi=)

bense her yildiz kaymasinda ayni dilegi tutarim.. kac yildir...

dileklerimizin gerceklesmesi dilegiyle,
senem-dilara

mikishep said...

teşekkürler yine beklerim

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails