Monday, November 27, 2006

présent

bi şarkı dinliyorum dünden beri

birileri istanbuldan başka bir şehre ,başka bir ülkeye gittiğinde içimden bişiler kopuyor her seferinde.çok garip ama boğazına bişiler düğümlenir ya insanın bazen ,bunu hissediyorum.birşey diyemez birşey yapamaz oluyorum.oysa ki çoğu gidişler kısa zamanlı oluyor ama bunu beynim algılarken kalbim algılayamıyor sanırım.
yarın bende kısa zamanlı kısa bir yolculuk yapıcam ..şöle bi ege tarafına ayağımı değdirip gelicem.acaba başka bir şehirde yaşamayı becerebilir miydim ben de diye merak ediyorum böyle zamanlarda.o kadar cesur değilim diyerek oturduğum yerde oturmaya devam ediyorum sonra.herkes gider gelir kalır ,ben buralarda olurum gibi.

ben sensiz istanbul'a düşmanım şarkının adı
gripin-emre aydın düeti

beni şarkılar anlatsın..

4 comments:

Emir said...

Baska sehre gitmek var,
Baska ulkeye gitmek var.
Gidince donmek var,
Donunce geri gitmek var.
Sana orda gunes dogar,
Beni burda ay paklar.
Nerden cikti simdi bunlar
E biraz sacmaliyorum bu aralar:D

mikishep said...

şöyle yapsak
herkes kalsa
kimse gitmese
olmaz mı ?!?!

Yesim said...

İstersen Afrika'ya da Amerika'ya da gidersin.. Ama gerçekten istiyorsan.. Genellikle korkular ağır basıyo, içindeki gücü yakalayamıyor insan..
Ben bir şekil yakaladım..
Gittim ama arkamdan Istanbula düşman olan olmadı valla, bana böyle şarkı dinleten de olmadı bööööö...
Bak sinir oldum şimdi :)

mikishep said...

sanırım ben bu konuda güçsüzüm
bi düzceye bile gidemedim
bırak ülke dışını:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails